Nuffnang Ads

Followers

Wednesday, May 20, 2015

Harapan

Hai.

Assalamualaikum. Macam biase, aku update blog ni pun tak ada bende manarik pun nak diceritakan.
Cuma, sejak balik dari kampung minggu lepas hati aku rasa sedih bila teringat ayah aku. Bukan sedih ape. Aku rasa macam useless as anak sulung, aku tak boleh tunaikan impian and hajat ayah aku lagi. Sedih kan? Ke aku masih muda lagi untuk tunai kan hajat2 dia ? tah laa, tapi apa yang aku rasa sekarang, aku cuma nak tunaikan apa die nak. Tapi aku masih tak mampu lagi . Sorry ayah.

Aku tau, apa kat hati ayah tuh. Mintak maaf sebab tak boleh nak tolong ayah dapat kan kerete baru. Nanti tira cepat2 buat lesen kerete ye. Maaf ayah, atira pun still merangkak2 lagi nak cari rezeki nak bahagi2 kan ke awok . sy tau sy bagi pun tak banyak, tapi saya harap masa akan datang, Insyallah saya boleh bagi lebih ke awok dengan ibu. sy tak lupa nak kongsi rezeki saya dengan awak. Maaf sebab tak boleh lagi nak tunaikan impian awak. Sabar sikit ye ayah. Jangan putus harap dengan atira .

Hurm .. now aku masih belajar kawal perbelanjaan aku, masih belajar untuk simpan duit, masih belajar untuk bahagi kan rezeki aq kat orang lain. Umur 22 ni dah tentu banyak bende yang aku nak achieve. Yang dulu kaw tak pernah dapat, and now kaw boleh dapat atas usaha kaw sendiri. Tapi bila fikir balik, kadang2 aku kene kuburkan semua tuh. Ah, keinginan ke semua tuh, bukan keperluan pun ! tapi aku sendiri kalah. Hahaha . Tapi Insyallah, Allah permudahkan semuanya. Aminn.

Tuh ja nak merapu hari ini. Patut nya, aku type benda ni semua dalam diary, tapi dah lama sangat dah aku tinggalkan zaman diary aku. Hihihihih . K lah bye :)

1 comment: