Nuffnang Ads

Followers

Monday, June 8, 2015

Mashed potatoes

Guys, 

Kau rasa,perasaan yang dok bersarang dalam hati aku ni ada expired date tak ? Sebab kadang-kadang nak simpan lama pun berat jugak hati aku nak bawak merata . so kalo ad expired date senang sikit, dah expired buang je, ringan sikit, and kalau boleh aku tak nak tinggalkan bekas dia lansung . Ada tak ?

Dah lama sebenarnya perasaan ni tak muncul, tak tau la kenape boleh tiba-tiba je muncul sampai aku pun naik serabut . Kalau boleh aku nak elak ja, tapi tah macam mana aku boleh tersangkut pulak . Memang lemah pun aku ni . rasa nak tampar pipi sendiri . cukup-cukup la dengan pengajaran lepas , aku tak nak lagi hati aku luka . rasa dah cukup dah . Lagipun aku patut hargai manusia yang sayang aku lebih dari diri dia sendiri, macam sebelum ni. Hemm teruk kan aku ? memang teruk pun plus bahalol sesangat.

Sebab tuh aku selalu salahkan diri sendiri sebab senang sangat nak sayang orang lain .Dari dulu sampai sekarang . LEMAH ! kadang-kadang aku cakap padan muka ja ke diri sendiri, sebab bodoh sangat . Patut aku dah kunci pintu hati aku rapat2, kunci buang terus dalam sungai kerayong . Tak ada la aku nak kutip balik . sekarang macam mana ? aku tak ada solution ! Solution ni pun tak ada jual kat guardian pun HAHAHAHA hambar siaaa :'D

Tapi macam yang aku cakap before this, jodoh, ajal & pertemuan semua kat tangan Dia . Semua dah tertulis di Luh Mahfuz .Sedih-sedih aku, cemburu-cemburu aku, sesakit hati mana pun hati aku, aku patut happy bila aku tengok kau pun happy . Eh, dah la dah la . cukup la syok sendiri, cukup la kene friendzone hahahahahaha . Tapi nak buat macam manaaaa bukan aku tau dia nak mai !!! Uwaaaa ! T.T

 K bye

1 comment:

  1. kalau dah simpan lama-lama akan ada expiry date juga.... hu hu hu...

    ReplyDelete